diumenge, 4 de març del 2012

QUESTIONAR VIDEOTUTORIAL

1.Com titularé el meu videotutorial?
   Com fer ninot vudú!
2.Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
   No, però posaré títols
3.Què ensenyaré a fer?
Ensenyaré a fer un ninot de vudú.
4.Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades,       
    la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
   A la demostració hi haurà una foto del ninot i a l'explicasió un vídeo de com l'he fet.
5.Quan ho en registraré?
   Dimecres 7 de març.
6.És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
   No, espero que no.
7.Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible
   Intentaré que no i aguí molt soroll.  
8.Quina càmera utilitzaré?
   Una càmera de fotografiar, una samsung.
9.Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
   Si, la del meu germà.
10.Hi posaré música? Quina? D'on la trauré?
   Si, cançons de Bach, Pahelbel, el senyor dels anells... Li demanaré al meu germà 
11.Què posaré als crèdits?
   Amb la col.lavoració de... ,fet per... i el nom de la música que hi posi.
12.És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
   Si que ho es, però el videotutorial no va del que va el meu blog.

1 comentari:

  1. ortografia Clara! espero que al video no hi hagi dels mateixes errades que al qüestionari. :(

    ResponElimina